25 maja 2011

Ogłaszamy rocznicowe CANDY

Rocznica prowadzenia bloga zbliża się szybkimi krokami, 
tak więc miło nam jest ogłosić pierwsze rocznicowe CANDY.


Zasady zabawy, czyli co należy zrobić:
- zamieścić komentarz pod tym postem
- dodać na swojego bloga lub stronę linkowany baner z informacją o naszym candy
/osoby, które nie posiadają bloga mogą zostawić w komentarzu adres e-mail/
- dołączyć do obserwujących 

Losowanie odbędzie się 26 czerwca
a wylosować można szal jedwabno - filcowy wykonany przez Justynę Wróbel-Mikołajczyk.

Zapraszamy do zabawy.

Uwaga! Gdyby były problemy z zamieszczaniem postów (blogger ostatnio szaleje)
- można "komentarz" pisać na maila: biuro@pracowniakreatywności.pl 

59 komentarzy:

  1. Jako wierny fan zarówno Pracowni, jak i dzieł Pani Justyny grzecznie ustawiam się w kolejkę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem i ja:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. i jeszcze ja :) cudny ten szal :)
    http://twory-dory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się zapisuję:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny szal. Zapisuję się.
    Zapraszam na Candy do mnie.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyłączę się i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny szal, zapisuję się z miłą chęcią:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wielką przyjemnością stanę na koncu kolejki. Piękny szal

    OdpowiedzUsuń
  9. Szal jest wspaniały :)
    Piszę sie na Candy jako kolejna :)
    Pozdrawiam gorąco
    Iwona
    http://iwona-reczniemalowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesliczny... Cuda wychodzą spod Twoich rąk...

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny szal:) chętnie go przygarnę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szal przecudny. ja tez chetnie ustawie sie po niego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny szal:)zapisuje sie:))
    pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chcę!!!!!!!!!! Jest taki piękny.. Liczę na uśmiechsz częścia przy losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. beautiful ♥ ♥ ♥ I hope all the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeżeli wygrałabym taki szal spełniłoby się jedno z moich marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Oczywiście, że się piszę na taki cudny cukierek. Mój blog:http://dysiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. zapisuję się, szal jest piękny, Ewa summer21.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Skoczę nawet w dal by uzyskać taki szal .

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Boski szal, staje w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  21. i ja się ustawiam po filcową piękność :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ cudo!!! Musze się zapisać! Zapraszam też do mnie na candy ;)

    http://wilczejagody.blogspot.com/2011/05/candy-rocznicowe.html

    OdpowiedzUsuń
  23. już od dwóch dni usiłuję umieszczać komentarze pod postami. bez skutku. Może dzisiaj mi się uda. Głupio byłoby gdybu przepadła mi taka okazja.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudo...grzechem byłoby się nie zapisać na te cudowne candy:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Szal piękny więc się ustawiam po te cudo .
    banerek na moim drugim blogu skimmia-mojepasje.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Może mi się uda! Takie cudeńko to fajnie byłoby wygrać.

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja ustawiam sie po to cudeńko :)Gratuluję rocznicy!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Szal, któremu nie mogę się oprzeć - zgłaszam się do zabawy ;)
    Link znajduje się na blogu mojej torebkowej pracowni www.katta.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też ustawiam się do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Również ustawiam się w kolejce po to cudo.

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny szal, staję w kolejce do niego:) www.manualnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. To ja też się dopiszę do listy :) Mój mail: dominik_prolife.1983@yahoo.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Staję w kolejce :)
    http://tiby5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie nosiłabym taki piękny szal, zwłaszcza, że miałam okazję poznać Panią Justynę uczestnicząc w warsztatach przez Nią prowadzonych. Dlatego też dopisuję się do konkursu. Pozdrawiam :)
    Mój mail: bomscy.lotnicy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. byłabym przeszczęśliwagdybym miała taki śliczny szal :)
    mój mail: olga.maria.wysocka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. chętnie przygarnę takie cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  37. Zobaczymy czy tym razem mi się poszczęści,a jest o co zawalczyć

    OdpowiedzUsuń
  38. Ustawiam się z miłą chęcią w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne! Zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja stanę w ogonku:)
    Pozdrawiam
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny więc spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ten bardziej mi się podoba staję w ogonku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. ... spróbuję. Jest taki piękny

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękny szal! Chciałabym taki mieć...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. cudeńko takie piękne, że się nie można oprzeć ustawienia w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierwszy raz widziałam na żywo takie piękne rzeczy na slow festiwal w Chorzowie.Prowadząca bardzo miła,z dużą cierpliwością dla pytających.Swoją osobowością i talentem twórczym potrafiła zarazic do tego stopnia że nie mogę doczekać się swojej pierwszej próby. Pozdrawiam :) Mój mail lab123@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękny szal! Zgłaszam się ;) nertera@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapisuję się, szal jest piękny, trudno się oprzeć takiej pokusie. Pozdrawiam serdecznie.
    http://fiolki-fikolki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. szal jest piękny, na własne oczy widziałem, więc może fortuna w mym kierunku się skieruje i szal mi podaruje:)

    Pozdrawiam Julka

    mój mail:
    biuro.flow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Byłoby mi bardzo przyjemnie gdyby takie cudo zagościło u mnie w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. chętnie dołączę do zabawy :)
    nagroda oszałamiająca :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękny szal! Ja też dołączam! Może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Szal uroczy!!! I ten fiolecik... cudo!!! http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Oczywiscie ze sie zapisuje :) pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  55. i ja ustawiam się w kolejce:) Pozdrawiam Asia joajka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Szal jest piękny, chętnie go ponoszę :).

    OdpowiedzUsuń