30 czerwca 2011

Magia filcowania - książka o filcowaniu

Już niebawem oddamy w Wasze ręce pierwszą polską książkę o filcowaniu.


Magia filcowania, autorstwa Ireny Biskup oraz Justyny Wróbel-Mikołajczyk, jest książką o podstawach filcowania w formie podręcznika instruktażowego. Zawiera szczegółowe opisy materiałów i narzędzi używanych w technice filcowania. Opisuje nie tylko ich praktyczne zastosowanie ale też wady i zalety. Sama technika filcowania przedstawiona jest w 15-tu rozdziałach w postaci szczegółowego bogatego w zdjęcia instruktarzu jak filcować na mokro i sucho oraz łączyć poznane techniki. W każdym rozdziale uczymy się nowej rzeczy: od kulki, dreda czy kostki, przez cięte z dreda korale, filcowanie w formie, bransolety, po skomplikowane kwiaty. W książce można znaleźć też adresy sklepów z materiałami i galerię inspirujących prac z filcu.
Książka ta przeznaczona jest zarówno dla osób, które nigdy nie filcowały, jak i znawczyń tematu - wszak mogą znaleźć tam usystematyzowaną wiedzę na temat rodzajów wełny i narzędzi, pomocne porady oraz nowe sposoby i techniki na tworzenie kwiatów, także bardziej skomplikowanych.

Od drugiej połowy lipca do kupienia w naszym Sklepie-Galerii

A tym czasem zapraszamy do zabawy
- do wygrania 5 książek "Magia filcowania".
Zasady podobne jak w Candy,
a więc co należy zrobić:

- zamieścić komentarz pod tym postem do 31 lipca
- dodać na swojego bloga lub stronę linkowany baner
z informacją o naszej zabawie (okładkę ksiażki)
/osoby, które nie posiadają bloga mogą zostawić w komentarzu adres e-mail/
- dołączyć do grona obserwujących 

Losowanie odbędzie się 1 sierpnia
Zapraszamy do zabawy.

125 komentarzy:

  1. Ale super "rozdawajka" :o) Staje w kolejce i zapraszam na moją zabawę: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/06/zabawa-wakacyjna-wymianka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zdecydowałam się rozpocząć przygodę z filcowaniem i książka bardzo by mnie ucieszyła: roma-dobrenaspleen.blogspot.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo by mi się przydała taka książeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O filcowaniu wiem tyle, że jest na sucho i na mokro i że w jednej i drugiej technice powstają piękne rzeczy, które nie raz podziwiałam na blogach. I jeszcze to, że niezwykle mnie intryguje. Byłby podręcznik jak znalazł na dobry początek! Staję w kolejce, licząc na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  5. To ustawiam się do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  6. ech...ślinka aż cieknie na samą myśl o tej książce...staję w kolejkę...i zapraszam do siebie...a obserwuję już od jakiegoś czasu:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się koniecznie :) potrafię zrobić filcową kulkę, ale chciałabym umieć więcej :)
    Pozdrawiam
    http://czarnajagoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako wielbicielka książek nie mogę się nie ustawić w kolejce :).
    www.plastusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. rany, ale mi się marzy taka książka :) muszę się ustawić w kolejce :)
    http://twory-dory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. staję grzecznie w kolejeczce:)) a może tym razem się uda?? :) www.manualnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chciałabym wygrać tę książkę. Zapowiada się ciekawie, a technika filcowania jest mi jeszcze obca. Chętnie poznam arkana tej magii:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja się z przyjemnością piszę, banerek u mnie na bocznej szpalcie bloga :)) Pozdrawiam z tarasu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja ustawiam się w kolejce. nertera@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chciałabym, żeby uśmiechnęło się do mnie szczęście...Pozdrawiam Goska magosia77@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja się z wielką chęcią dopiszę!

    OdpowiedzUsuń
  16. O! Takiego smacznego kąska to nie mogę przepuścić, zafilcowało mnie ostatnio i chłonę wszystko na ten temat, więc książka przydałaby się bardzo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowności... to ja się ustawię i zapraszam do siebie na candy - bizuteriaartystyczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mimo wypoczynku wakacyjnego ustawiamy się w kolejce! Po wakacjach chętniej wrócimy do filcowania z instrukcjami z książki. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  19. Książka marzenie.
    Z niecierpliwością będę oczekiwać losowania.:)
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie się zapisuję, na pewno mi się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudnie! Mania kulkowania pochłonęła mnie bez reszty! Ale że można kwadraciki wyczarować - już czekam na losowanie z niecierpliwością :))))
    http://niteczkowyczar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam,
    uwielbiam filc, sama zaczęłam pisać książkę, ale utknęłam na czwartym rozdziale i chyba już jej nie skończę... gratuluję lektury i ustawiam się w kolejce :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Koniecznie muszę spróbować. Może tym razem mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem chętna! :)
    POZDRAWIAM;)

    OdpowiedzUsuń
  25. To mój pierwszy raz w blogowych rozdawajkach:) Jestem zafascynowana filcowankami podglądanych Kobitek, więc i ja chcę spróbować - książka byłaby świetna na początek;) Bloga nie posiadam (dojrzewam do niego;)), ale obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  26. O to i ja grzecznie do kolejeczki bo takie wiedza mi sie ogromnie przyda!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Brakuje mi fachowej wiedzy na temat filcowania, ta książka byłaby mi bardzo pomocna:)
    Moje podjęte próby w filcowaniu zakończyły się fiaskiem:)
    Pozdrawiam
    Lorena

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję już od dawna, a książka wspaniała. Koniecznie muszę spróbować szczęścia w losowaniu.
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Rany ale chciałabym mieć taką książkę! ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dostać taką skarbnicę wiedzy w swoje łapki, to jest coś. Staję w ogonku i tęsknię wypatruję losowania :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Marzę o książce o filcowaniu, myślę, że sporo potrafię ale jestem kompletnym samoukiem i trochę fachowości nie przeszkodzi.Obserwuję, nie mam bloga.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się!
    Notka o candy pod adresem: http://wanda.pinger.pl/m/6948713/candy
    Mój e-mail: wanda_95@o2.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tego jeszcze nie próbowałam. Jesienią może się uda, jak poznam technikę filcowania. Podziwiam to co wyrabiają blogowiczki. Staje 33 w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ustawiam się w kolejce :)

    www.magdalenardo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ustawiam się w kolejce z nadzieją na wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Koniecznie się zapisuję w kolejeczkę chętnych na tę świetną książkę!

    Serdecznie pozdrawiam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. O,to ja tez chce!
    tygrysieoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. super książka! zawsze chciałam się tego nauczyć :)
    obserwuję jako Magda \ mmmadziana
    mmmadziana@gmail.com
    notka: http://mmmadziana.pinger.pl/m/6979589/magia-filcowania

    OdpowiedzUsuń
  39. Zglaszam sie!

    doracherry@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo chętnie dowiem się czegoś o filcowaniu, więc z przyjemnością się w kolejce tej ustawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja staję w kolejce, a nuż się uda :) Pozdrawiam!
    Asia
    http://asia-majstruje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. W kolejce się ustawiam i doczekać się nie mogę losowania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja także spróbuję (skoro 5 egzemplarzy do rozdania to może mi się poszczęści w końcu)
    Razem z mamą od jakiegoś czasu myślimy o filcowaniu, tylko jak się za to zabrać bez porządnego podręcznika??
    Pozdrawiam,
    http://czubasiesamoksztalci.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapisuję się :)

    http://piccolos-jewelery-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. obserwuję, banerek na stronie umieszczam bo PRAGNĘ tej książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uuuuuu, ja chcę, ha chcę! :)
    Ustawiam się w kolejce i czekam na losowanie z niecierpliwością :)

    http://carolka88.pinger.pl/m/7036055/candy-pracownia-kreatywnosci

    OdpowiedzUsuń
  47. dopisuję się i ja do listy po słodkości ;o)

    OdpowiedzUsuń
  48. Och jak cudownie było by ją przekartkować,rozkoszować się dziełami na ilustracjach,poczuć zapach farby drukarskiej,a co najważniejsze-potem stworzyć coś własnymi rączkami;z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejeczce:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja zaczęłam filcować niedawno, teraz w wakacje nareszcie mam czas żeby rozwijać umiejętności:)pozdrawiam wszystkich letnio filcujacych!:)kjujik666@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ustawiam się,chociaż jak mi się nie poszczęści to i tak sobie ją kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo chciałabym się nauczyć filcowania. Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  52. hmmm zajmuję się filcowaniem na sucho na dzianinie, chętnie bym skorzystała z rad i porad...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Nigdy nie filcowałam, ale bardzo bym chciała. Ta książka mogłaby pomóc :) ZGŁASZAM SWÓJ UDZIAŁ!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja chętnie skorzystałabym z tej książki :).

    OdpowiedzUsuń
  55. Kolejka ogromna, ale może filcowe szczęście się do mnie uśmiechnie:)

    OdpowiedzUsuń
  56. jeeeee ja mam takie braki w zakresie filcowania na mokro, że jak nie będę miała tej książki to nie ruszę dalej z robotą :( a plany są :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Z przyjemnością chciałabym mieć taką książeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  58. super poradnik ,dobrze mieć taki pomocnik ...a może będzie mój ...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja też bym chciała,ale czy to możliwe...malgdyl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale długaśna kolejka chętnych a książek jedynie 5 sztuk,ale jako filcomaniaczka ustawię się i ja w tej kolejce licząc na szczęście:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. Taka książka to prawdziwa skarbnica wiedzy.
    Była bym szczęściarą jakbym wygrała, bo dopiero stawiam pierwsze kroki w filcowaniu.
    Zapraszam na moje candy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Warto mieć tę książkę w swojej biblioteczce. Może do mnie trafi? Pozdrawiam serdecznie i z niecierpliwością czekam na finał.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ustawię się po tą piękną książkę,mam ochotę na nią,nauka nigdy nie idzie w las http://cudenkabasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. ustawiam się po książkę z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  65. Kuszaca ksiazka i bardzo by mi sie przydala oby szczescie dopisalo...
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Wreszcie !!!
    Pierwsza w Polsce książka o technikach filcowaniu ...
    Dziękuję Autorkom - i zyczę nieustającej filcowej weny

    http://nocnalampka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Może się poszczęści :)
    Chętnie ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  68. to ja tez staje w kolejce bo od jakiegos czasu chciałabym sprobowac i nie wiem od czego zaczac :)
    m-aniek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. zgłaszam się, info na blogu w bocznym pasku :)

    OdpowiedzUsuń
  70. I ja jestem chętna, żeby przechwycić takie cukierki :)
    www.masosolnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Chętnie zgarnę tę książeczkę :)
    marcella-craft.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Troszkę filcuję, ale dokształcić się na pewno można, a nawet trzeba....

    OdpowiedzUsuń
  73. o chętnie bym coś takiego wygrała ;]
    kornelia963@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Jaka cudna książka!! Przydałaby się taka do nauki filcowania zatem ustawię się w kolejeczce. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  75. Chciałam ją od razu kupić...ale niestety fundusze troszkę mnie ograniczyły. Jesli nie wygram, to napewno szybko ja kupię :) brakowalo w Polsce takiej książki.O decoupage jest pełno, o filcowaniu..jedna, i to nie o filcowaniu, tylko o szyciu z filcu :) cieszę się, że taka książka jest juz dostępna :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  76. ;) polowanie na książeczke :)
    biorę udział a jakże :)
    pozdrawiam
    http://aicena-szuflandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Chciałabym wygrać, byłoby to moje pierwsze wygrane candy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Aaa... a ja w komentarzu nie wpisałam maila! Wybaczcie - jestem tu nowa i jeszcze nie mogę się połapać "z czym to się je";)

    OdpowiedzUsuń
  79. Kurczaczek... to jednak jakiś problem, który mi się powtórzył - "zjadło" mi adres:/ Próbuję jeszcze raz: ludmila.sobota@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Chętnie bym się nauczyła filcowania...a więc stoję ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Zapisuję się:)
    http://szufladadany.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Dołączam do kolejki. ;-)

    Pozdrawiam,
    Piwi.

    OdpowiedzUsuń
  83. Coś już wiem o filcowaniu ale to kropla w morzu, chetnie dowiem się więcej .Oczywiśćie, że ustawiam się w kolejce a może do mnie usmiechnie się szczeście.
    Pozdrawiam i czekam na FINAŁ.
    zapraszam do siebie ))))
    http://www.facebook.com/pages/Fizia-Papilotka-LTD/199119606792866

    OdpowiedzUsuń
  84. to u ja sie ustawie w kolejce:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  85. ...a jak nie wygram to kupię, ale muszę ja mieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  86. Chętnie bym taki podręcznik przyjęła - technikę filcowania w moim wydaniu trzeba jeszcze udoskonalić i to bardzo!
    http://maneruki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Zgłaszam się.:)
    justa95_1995@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Ufff ... jeszcze ja :)))
    Zgłaszam się do tego wspaniałego candy :)))
    Pozdrawiam serdecznie
    http://www.magnolia-craft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Pierwsza polska książka o filcowaniu, świetna sprawa. Chętnie bym jedną przygarnęła :).

    OdpowiedzUsuń
  90. Kolejka długaśna, hmm ale cóż pod szczęśliwą gwiazdą jestem urodzona więc na pewno wpadnie w moje łapki:D

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja też już jestem w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Chętnie zapoluję po taki rarytas.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  93. A Ja właśnie zaczynam przygodę z filcowaniem :) i namiętnie przeglądam blogi w poszukiwaniu wskazówek, więc taka książeczka przydałaby się :D
    pozdrawiam centka.sob@wp.pl

    i mam zamiar zaglądać tu częściej :)

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  94. byłabym zachwycona... może mi się uda... :D

    OdpowiedzUsuń
  95. By magia filcowania nie była czarna magią przydałaby się taka książka.

    OdpowiedzUsuń
  96. na pewno piękna i przydatna pozycja, chętnie spróbuje szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  97. chętnie ją poczytam, więc ustawiam się grzecznie w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Książka, świetna sprawa na początek zabawy z filcowaniem która mi się marzy, może szczęście dopisze bo kolejka długaśna ;) http//szydelkolandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Super pomysł z tą książką. Filcowanie w duszy mi gra od ponad roku i chętnie zgłębie swoją wiedzę. Liczę na traf - pierwsze losowanko w życiu więć trzymam kciuki - oby się udało :-)
    www.filc-owanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Oj oj warto by było mieć w swojej biblioteczce inspiracji :-))) Toteż ustawiam się w kolejce:-) pracowniazebra@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Ja również zgłaszam się z ochotą :-)
    banerek na http://skimmia-mojepasje.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  102. Z wielką radością poznam tajniki magii filcowania. Wełna już czeka !!!

    OdpowiedzUsuń
  103. Zapisuję się oczywiście.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Czemuż by nie zacząć filcować?A właśnie że zacznę!Nie ma to jak kolejna przygoda;)

    OdpowiedzUsuń
  105. Zaczynam przygodę z filcem, który pokochałam od pierwszego wejrzenia, wiec książka bardzo się przyda. 1 Sierpnia mam urodziny, więc może przyniesie mi szczęście. Iga21@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. Witam wszystkich serdecznie. Książka warta ustawienia się w kolejce, więc grzecznie do niej dołączam. Filc to czary, a ja czarować lubię :)

    Zapraszam również na mojego nowo otwartego bloga: www.slonecznikinaniebie@blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  107. Wspaniała! Nie można jej ominąć. Bardzo się cieszę że jest po polsku. Zapisuję się bez wahania.

    OdpowiedzUsuń
  108. W ostatniej chwili, ale może uda się zrobić niespodziankę mojej mamie, która lubi robótki ręczne, a ostatnio zerkała w stronę filcowania. Jako obserwator z 13 (no 113) numerem liczę na łut szczęścia;))
    I zapraszam na mojego raczkującego bloga z plecioną biżuterią: http://april-kamienieiplotki.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  109. Ustawiam się w kolejce. ; )
    http://panna-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. cierpię na chwilowy brak filcowego natchnienia, więc taka pomoc byłaby jak znalazł:)
    Może się uda?
    Przy okazji zapraszam do siebie:)
    http://koloroweszkielka.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  111. szanse male ale spr, moze sie uda :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  112. sama nie wiem jak to się stało, że jeszcze nie zgłosiłam się do zabawy, także czym prędzej to czynie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  113. No tak rzutem na taśmę, ale spróbuję. Chętnie bym do tej książeczki zerknęła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  114. Co prawda na ostatnia chwilę, ale co tam, takiej okazji nie można zmarnować. Pozdrawiam gorąco Agata

    OdpowiedzUsuń
  115. Hahahaha, co prawda w ostatniej chwili, ale jeszcze się dopiszę :P
    http://radziaszkowe-pasje.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  116. Ja dopiero zaczynam. A jak wiadomo początki są trudne. Ale dam rady. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  117. jeszcze ostatnim rzutem na taśmę ja:):):)

    OdpowiedzUsuń
  118. uff... zapisuję się prawie w ostatniej chwili :-)

    OdpowiedzUsuń
  119. nie wiem czy zdążę.....albo czy nie jest za póżno...

    OdpowiedzUsuń
  120. Jejku dopiero co odkryłam takie cudne candy, własnie chciałam się nauczyć filcować, może mnie zaliczycie do grona :-)

    OdpowiedzUsuń
  121. Chętnie bym przygarnęła tą książkę. Pozdrawiam
    http://daszka.dicant.net/

    OdpowiedzUsuń