01 sierpnia 2011

Rozdajemy książkowe słodkości:)

Miło nam ogłosić wyniki losowania...
W losowaniu brały udział 123 osoby
a w zasadzie 125 numerków - odpowiadające im 124 blogowe posty
plus ostatni z wpisu mailowego Pani Justyny z Zosią.
Nie brane były pod uwagę numery 81 i 82,
które były kontynuacją jednego z wcześniejszych postów.


Tak więc książkę o filcowaniu "Magia filcowania" wylosowały:
TerraRhodiana, Zdolność tworzenia, Justa 95_1995 oraz Anula.

Gratulujemy!!!
Prosimy o kontakt na biuro@pracowniakreatywnosci.pl
z podaniem adresu do wysyłki.
Dziękujemy wszystkim za udział w zabawie.
Bardzo nam miło, że to candy cieszyło się tak dużym zainteresowaniem.


19 komentarzy:

  1. A to szczęściary! Trudno - nie udało się dostać, to sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!!
    PS ja tez ją kupię :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyniom!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :)a ja znowu szczescia nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No niestety nie udało się :) więc trzeba kupić :) gratuluję szczęściarom :) i dziękuję za zabawę, która przyznaje dostarczyla wiele emocji :D bo od wczoraj klikam i sprawdzam z bijącym sercem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i idę zakupić :D

    Zapraszam na licytacje od 1zł: www.licytowanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O wygralam! Jak sie ciesze :) Juz ide na pw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę z wygranej :):):):) organizatorom dziękuję za zabawę i życzę owocnej sprzedaży książeczki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Niektórzy to mają szczęście. Piszę o sobie, bo znowu wygrałam. Tak się cieszę!!! Baaaaaardzo dziękuję!!!
    Gratuluję pozostałym Szczęściarom! Dziękuję za zorganizowanie tej losowanki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję szczęściarom;)

    OdpowiedzUsuń
  11. widać nie było mi pisane, ale gratuluję szczęściarom:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale szczęściary! Gratulacje i pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też gratuluję szczęściarom!!!!! Szczególnie tym, które znam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wylosowanym. Ja tez się pokuszę o zakup.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo się cieszę, że wreszcie coś wylosowałam. Dopiero dzisiaj się o tym dowiedziałam, bo byłam na urlopie.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń