23 kwietnia 2012

Candy książkowe:)

Miło nam poinformować, że już niebawem oddamy w Wasze ręce
kolejną część serii poświęconej technice filcowania:
"Magia filcowania: Torebki"


A tym czasem zapraszamy do zabawy
- do wygrania 5 książek "Magia filcowania: Torebki".
Zasady podobne jak w Candy,
a więc co należy zrobić:

- zamieścić komentarz pod tym postem do 23 maja
- dodać na swojego bloga lub stronę linkowany baner
z informacją o naszej zabawie (okładkę ksiażki)
/osoby, które nie posiadają bloga mogą zostawić w komentarzu adres e-mail/
- dołączyć do grona obserwujących 

Losowanie odbędzie się 24 maja
Zapraszamy do zabawy. 
 
Na podobną zabawę zapraszamy na facebookowej stronie książki:

79 komentarzy:

  1. Z ogromną ciekawością wypatrywałam tej książki. Ustawiam się i z niecierpliwością czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie przygarnę tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wciąż się uczę a chcę wiedzieć i umieć jeszcze więcej!!! potrzebuje tej książki więc ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super książka, encyklopedia wiedzy o filcowaniu torebek. Spełniło by się moje marzenie gdybym została wylosowana. Liczę na szczęśćie i chętnie ustawiam się w kolejeczce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna książka, chętnie staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli będzie tak dobra jak pierwsza część, to sukces wydawniczy murowany!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się radością i nadzieją na wygraną, bo dla mnie samouka każde wsparcie jest bardzo potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszą książkę kupiłam, może drugą wygram? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Staję w kolejce po tak fantastyczną książkę, może szczęście się do mnie uśmiechnie;)
    Pozdrawiam;)
    http://ewuva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez staję w kolejce! Trzymam kciuki i wstawiam banerek.

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam sie :) warunki spełniłam i trzymam mocno kciuki :) o książkę gram dla Mamy, wiec mam nadzieję że się szczęście do mnie uśmiechnie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja , ja..bym bardzo chciała..juz daję na swego bloga info...może los do mnie się uśmiechnie ???

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebki są piękne może i mi kiedyś uda się taką zrobić więc zapisuję się do zabawy :) www.mruwka-mrowisko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja również ustawię się w kolejce po książkę :-)
    htpp://kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. MARZY MI SIĘ FILCOWANA TOREBKA....PIĘKNE KSIĄŻKA:))))CHĘTNIE POSTOJE:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Z niecierpliwością wyczekiwałam tej książki.
    http://verygoodevening.blogspot.com/2012/04/kolejna-zabawa.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Może się uda. Z nadzieją się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. kapelusz udalo mi sie juz ufilcowac , torebki jeszcze nie, wiec moze jak wygram to znajde w tej ksiazce ispiracje i instrukcje. Pozdrawiam i dolaczam sie do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  19. ufilcowany przeze mnie kapelutek znajduje sie na blogu mojej corki Lapkami maleny

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooo :)) Świetnie czekałam na taka pozycję :))) Może mi się uda ją zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Taka książka to skarb. Staję w kolejce!
    Banerek na kilkascian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chętnie nauczę się czegoś nowego, mam wielką chrapkę na tę książkę: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się w filcowaniu, taka książka to byłby prawdziwy skarb dla mnie. Zapisuję się z nadzieją, że los mnie odnajdzie.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się z ochotą , bo i torebki i filc lubię pasjami:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam filcowe torebki,może więc dzięki książce, którą chciałabym bardzo wygrać uda mi się kiedyś takową zrobić. Zapisuję się i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. ustawiam się w kolejce. jeśli wygram będę miała komplet :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ksiązka przyda się jak nic:) Przyłączam się do zabawy i ja. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja stanę po "zaczarowaną książkę" mając nadzieję, że wystarczy ją posiadać, aby torebka sama się zrobiła hehehehe
    Pozdrawiam ciepło:DDDD

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja tez staję w kolejce! :-)
    Pozdrawiam (n.regina59@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja też bym chciała taką książkę, nabieram ochoty na filcowanie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Tyle ślicznych torebek widziałam na tym blogu,że kusi spróbować, z książką będzie łatwiej;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem nie filcująca, jeszcze. Chciałabym rozpocząć przygodę z filcem i myślę, że ta książka jest na tyle dobra, żeby mi w tym pomóc. Wy tez tak myślicie?
    pozdrawiam wszystkich filcujących i tych, którzy dopiero się do tego przymierzają!
    Agata_widloch@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. i ja też się zgłaszam, banerek już jest na stronie, może z książką uda mi się zabrać za torbę, o której marzę
    pozdrawiam
    http://turkusowekorale.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Filcowania jeszcze nie próbowałam... Ale mam wielką ochotę. Zapisuję się i ja!
    Pozdrawiam
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Z przyjemnością bym spróbowała stworzyć taką filcową torebkę.. może się uda.
    Zapisuję się.
    Pozdrawiam

    http://majalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. chętnie poznam nową technikę zajmowacza czasu:)

    http://agabizu.blogspot.com/

    zapraszam też na Candy do mnie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Chętnie bym poznała nową technikę...więc dołanczam z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Chętnie spróbuję szczęścia:)Chciałabym poznać nową technikę rękodzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja również ustawiam się w kolejce. nertera@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam :)
    Grzecznie ustawiam się w kolejce i wyciągam rączki jak będziecie rzucać nagrodami ;)
    Serdecznie pozdrawiam
    sabina.grzybek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. już dawno chciałam zabrać się za takie cuda :D
    zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeszcze chyba zdążę się ustawić w tej zacnej kolejce

    OdpowiedzUsuń
  43. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  44. Z przyjemnością poznam tajniki filcowania, tak wspaniała książka na pewno pomoże:)
    Pozdrawiam

    art-pass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. i jak tu sie nie ustawic w kolejce :) a obserwuje juz od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  46. To i ja grzecznie staję w ogonku... Może z tą książką odważę się ufilcować samodzielnie całą torebkę, a nie tylko kwiatki? Pozdrawiam :)

    http://www.montowniaody.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Pozdrowienia z Hiszpanii! Cieszę się, że znalazłam ten blog i stał się regularnym czytelnikiem blogu. Dziękuję za wspaniałą Vozmozhnst. Baner umieszczony w prawym panelu http://rusalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. ja również dołączę do kolejki....
    aneaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Приветики)
    С огромным удовольствием приму участие в такой сладкой конфетке*)
    Сумочка - это прелесть !
    Буду верить и надеяться на Чудо!
    МММММ...очень хочется маковую сумочку) ...
    с любовью,
    Helena_VS
    *)

    http://helenavs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. that's a terrific giveaway! I'm in! the link is on the left sidebar - http://sc-sistercraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. to i ja się zapisuję:) może wreszcie zajmę się filcowaniem, zawsze mnie ciągnęło do tej techniki:) zapraszam także na moje candy:
    http://du-perelki.blogspot.com/2012/05/moje-dziewicze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  54. Książka to bardzo dobre rozwiązanie, bo nie zawsze są pieniążki na warsztaty.

    OdpowiedzUsuń
  55. zapisuje się i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  56. Ustawiam się w kolejce i czekam.... Może się uda:-)

    OdpowiedzUsuń
  57. http://modelinka10024.blogspot.com/
    karolccia10024@interia.pl
    zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja już się przymierzam do filcowania od dawna, a ta książka na pewno by mi pomogła...
    http://galeria-natali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. Tak długo wyczekiwana i w końcu jest :D spróbuje szczęścia:))

    OdpowiedzUsuń
  61. teorii nigdy nie za wiele:) zapisuję się na książkę, oże będę miała szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  62. super :)
    gagatek461@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Oczywiście że się zapisuję i bardzo,bardzo bardzo mocno chcę ją mieć:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  64. Filcowanie to pasja, do której powoli się przymierzam ... a zatem ta książeczka byłaby cudownym prezentem - drzwiami do nowej przygody :)))
    Pozdrawiam i dołączam do grona obserwatorów :)))

    OdpowiedzUsuń
  65. I ja oczywiście też się zapisuję!
    Baner już zamieszczony ;)
    www.maskawenecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Ustawiam się w kolejce, może los się do mnie uśmiechnie:)

    OdpowiedzUsuń
  67. chętnie biorę udział :-)
    cruelorchid@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. C удовольствием поучаствую в розыгрыше! Спасибо за шанс.
    Ссылка на правой боковой панели: http://elarama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Od niedawna interesuję się filcowaniem. Zaczęłam od robienia broszek i korali. Z chęcią zapisuję się w kolejce do losowania książek :). Bardzo bym chciała ją mieć, spróbowałabym uszyć torebkę :).
    Dołączyłam do obserwowanych i podaję maila: sajdeczka@wp.pl.
    Pozdrawiam
    Ewelcia

    OdpowiedzUsuń
  70. Z wielka chęcią się zapisuję :)))
    Info na blogu i dołączam do obserwujących. Pozdrawiam serdcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Mam zamiar zmierzyć się z filcowaniem ,więc książkę chętnie przygarnę.
    Dołączyłam do obserwowanych i zamieszczam banerek na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  72. oorany....moje sznse 1 do 74.....buuu..trzeba mieć dużo szczęścia...

    OdpowiedzUsuń
  73. Obserwuję i linkuję :) http://na-wymiane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. obserwuję jako dorota
    link znjaduje sie tutaj
    http://w-wolnejchwili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Ustawiam się w kolejce :)
    http://craftowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Fantastycznie ,że jest taka książka- ustawiam się w kolejce :))))
    Baner na http://czarymargo.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń