24 maja 2012

Wyniki candy!:)

Uwaga uwaga... przedstawiamy wyniki candy:

Postów było 78, natomiast nr 19 i 62 nie brały udziału w losowaniu (jeden był powtórzony, drugi usunięty).

Tak więc książki "Magia filcowania: torebki" otrzymają:

  • Majalena
    "Z przyjemnością bym spróbowała stworzyć taką filcową torebkę.. może się uda.
    Zapisuję się.
    Pozdrawiam
    http://majalena.blogspot.com"
  • Montownia Ody
    "To i ja grzecznie staję w ogonku... Może z tą książką odważę się ufilcować samodzielnie całą torebkę, a nie tylko kwiatki? Pozdrawiam :)
    http://www.montowniaody.pl"
  • RusaLena|
    "Pozdrowienia z Hiszpanii! Cieszę się, że znalazłam ten blog i stał się regularnym czytelnikiem blogu. Dziękuję za wspaniałą Vozmozhnst. Baner umieszczony w prawym panelu http://rusalena.blogspot.com/"
  • karola
    "to i ja się zapisuję:) może wreszcie zajmę się filcowaniem, zawsze mnie ciągnęło do tej techniki:) zapraszam także na moje candy:
    http://du-perelki.blogspot.com/2012/05/moje-dziewicze-candy.html"
  • Livia
    "Ustawiam się w kolejce i czekam.... Może się uda:-)"
Serdecznie gratulujemy.
Prosimy o kontakt mailowy na biuro@pracowniakreatywnosci.pl podając dane do wysyłki.
Dziękujemy wszystkim za udział w zabawie.
 



12 komentarzy:

  1. Czekam teraz, by wylosowane szczęściary pochwaliły sie zrobionymi torebkami;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, ale się cieszę :)))) Nie mogę uwierzyć, że wygrałam :) Bardzo dziękuję :))) Barbaratoja, masz świetny pomysł, głupio by było dostać taką wspaniałą książkę i z niej nie skorzystać. Obiecuję publicznie, że przestudiuję uważnie podręcznik i podejmę próbę ufilcowania torebki. Oczywiście zaprezentuję efekty na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :((( I znowu nie ja :((((
    Gratuluję wygnanym!!!! I dziękuję za zabawę:DDDDD
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie, brak szczęścia mnie prześladuje , gratuluję i tez mam nadzieję, że wygrane się pochwalą czego się z niej nauczyły. A może jak już wszystko wyczytają to zrobią z niej wędrującą książkę? Pewnie dużo byłoby chętnych ja w pierwszej kolejności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również gratuluję zwyciężczyniom :).
    Może następnym razem mi się uda :].

    OdpowiedzUsuń
  6. :((( bububu a tak liczyłam na łut szczęścia.
    Gratuluję szczęściarom! Czekam na efekty ich pracy.
    Dziękuję za zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Wygrałem tę wspaniałą książkę! Dziękuję bardzo za tę możliwość! Tak się cieszę! Powodzenia w życiu i pracy! Uściski i dziękuję! I mieć pewność, pójdę jeszcze, więc małą prośbę: możesz zainstalować gadżet blogu "tłumaczem"? Oeto byłoby idealne dla zagranicznych przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję szczęściarkom.Poczekam jeszcze na wyniki na Fejsie.Jak się nie poszczęści to sobie kupię,pierwszą już mam i tą też muszę mieć.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, ale się cieszę!!! Bardzo bardzo bardzo dziękuje!!!! No to nie mam już wyjścia. Musze się zabrać za filcowanie. Jakieś czesanki gdzieś tam w szufladzie Mamy widzialam.. wiec jej troszkę podkradnę i pochwalę się wkrótce moimi nowymi filcowanymi tworkami.
    Jeszcze raz dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję wszystkim wygranym, ja jednak nie mam szczęścia w takich zabawach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń